^--^

"Don't be dismayed at good-byes.
A farewell is necessary before you can meet again.
 And meeting again, after moments or lifetimes, is certain for those who are friends."
 ~~Richard Bach


Klockan går fort när man har roligt, börjar bli dags att gå till sängen.. känner att jag lyckats få mitt dygn riktigt "illa" just nu iaf om man bor i Sverige. Har lite saker att göra imorgon, ska gå och inhandla en julklapp till mig själv från mormor och morfar, hämta ut ett paket från farmor osv.

Börjar få slut på böcker att läsa, what to do? Är färdig med serien jag inhandlade under sommaren, de 26 böckerna gick snabbt som tusan. Åsa Larsson har jag inga böcker kvar att läsa av och Billingham har jag inte hittat den senaste av på Akademibokhandeln. Lutar åt ett besök på bokhandeln imorgon också..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jögges mamma :)

2008-12-16 @ 09:37:11
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Vickanen

Huga va du läser :) kramizzz

2008-12-16 @ 13:54:06
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0