Äntligen är gardinerna här :D


Idag kom de nya gardinerna (äntligen) hade tänkt ladda upp bilder här på hur det blev men sen så lyckades jag fota så mycket att jag fick återuppliva min bilddagbok som jag inte har använt sen Lova var riktigt liten :) Om ni vill se hur det blev i köket får ni helt enkelt gå in på den och titta http://myzsol.bilddagboken.se/

Bilden som kom med i dagens blogg är en närbild på ljuslyktorna som jag inhandlade för julklappspengarna som min mormor och morfar skickade, har även köpt andra saker men dessa var jag tvungen att ta en närbild på för de är så söta :)

Har inte riktigt tid att skriva här idag, måste käka middag och umgås lite med P också innan klockan blir för mycket.


Passade på att lägga in majoriteten av bilderna som hamnat i bloggen på min bilddagbok (iaf de som jag fotat själv) så från och med nu kommer majoriteten att hamna där istället för här.. tycker att det blir alldeles för "plottrigt" när det kommer upp 2000 bilder under ett inlägg.

Så mina kära läsare, håll utkik på http://myzsol.bilddagboken.se/


Kommentarer
Postat av: Vickanen

Snyggt som bara den :) kramizzz

2008-12-17 @ 21:23:25
URL: http://vickanen.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi har också Lotus-lyktor fast röda, älskar dem, de är så fina!

2008-12-17 @ 22:22:22
Postat av: Anonym

Å lotus-lyktor! Vi har också sådana fast röda, älskar dem! :)

2008-12-17 @ 22:23:35
Postat av: Malin

Å lotus-lyktor! Vi har också sådana fast röda, älskar dem! :)

2008-12-17 @ 22:24:16

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0