Christmas is getting closer..

Idag vaknade jag med så mycket julkänslor i kroppen att jag nästan blev rädd för mig själv.. jag har inte haft så mycket julkänslor sen jag var liten och gick och längtade efter julen med alla paket, tomtar, julgranen o.s.v. Jag har nog aldrig klivit upp så snabbt i hela mitt liv som idag, bara drog på mig kläderna, borstade tänderna och håret och sen rusade jag ner på stan. Gick iväg till arbetsförmedlingen och pratade med min trevliga handläggare L och sen gick jag iväg och skickade tillbaka boxern som någon idiot skickat till oss (se tidigare inlägg om det). Samtidigt som paketet åkte iväg passade jag på att plocka ut ett paket som mamma skickat till mig och sen hamnade jag på Gallerix. Gallerix är en affär som jag gillar att gå in i bara för att titta men idag hittade jag julkort och bestämde mig att för första gången på flera år skicka iväg julkort till mina nära och kära. När jag väl kommit mig därifrån så hamnade jag inne på min absoluta favorit när det kommer till affärer och där fyndade jag julklappar till hela släkten :)

Var även duktig och skrev lite julkort som jag ska skicka iväg vid tillfälle :)





Hehe, upptäckte att jag inte fått iväg ett inlägg som jag satt och skrev på för flera dagar sedan.. men men bättre sent än aldrig? :) Kan säga att jag fortfarande inte fått iväg julkorten men de ska postas ikväll.

Har sen sist hunnit vara till Birsta med L och K, vi hade riktigt trevligt den tiden vi var där och jag hann inhandla lite julklappar från pengarna som min mor skickat till mig (kommer kort på dem efter Jul om jag kommer ihåg att fota). På vägen hem åkte vi förbi C och J, de hade världens sötaste kattungar.

Hmmm, vad mer kan jag skriva..... har helt tomt i skallen så jag lägger ner och återkommer någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Vickanen

Ohhh jag måste slå in julklapparna jag har....en massa att slå in, får nog börja ikväll :) kramizzz

2008-12-16 @ 13:52:39
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0