How do we sleep when our beds are burning...

Under sommaren spelade de en snutt från en låt på Radio Guld när jag jobbade under en liten musikslinga som det kallas... jag hann inte höra vad de sjöng utan bara melodin som fastnade i min hjärna.. Igår när jag satt på jobbet så dök den upp på sing a long, hann inte höra vad låten hade för namn men skrev upp det jag hörde av text.. imorse när den jag pratat med om låten innan och som är som ett lexicon när det kommer till musik så sjöng jag det jag hört för honom och han kunde direkt säga låt, band etc. Det lilla jag sjöng för honom slutade med att vi sjöng hela tiden han var där på olika låtar (otroligt trevligt) han var gullig o sa att jag sjunger mkt vackert (haha as if I do it).

Nu spelar jag "Beds are burning" och njuter!

Hoppas alla hade en bra Julafton och grattis till Lj, Nath som fyller år idag :)


Den vackra blomman fick jag av M när han kom förbi idag. Jag kan inte beskriva i ord hur lycklig jag är att jag hade fel. Han ringde idag och kom förbi precis som han sa att han skulle göra i Sep när vi sist träffades. Tack för några underbara timmar M, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Vickanen

fin blomma vännen, kramizzz

2008-12-25 @ 15:40:30
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0