Oj!


B
lev inte lite förvånad idag när de ringde från en blomaffär och frågade om jag skulle vara hemma vid 16.00. Gick för att kolla vad det var för datum för att se vad det kunde tänkas vara för något och såg att jag hade namnsdag, tanke ett var mamma och pappa som brukar skicka blommor titt som tätt på god andra plats kom farmor som alltid kommer komma ihåg att jag har namnsdag. Men ack vad jag hade fel :) Fotade några kort på blommorna men lilla Lova ville inte låta mig fota ifred så de flesta har en kattröv eller något sudd som går runt vasen på sig.. lyckades iaf få till två där inte hon var och härjade :)

Jag har fått vackra blommor av en vacker person, tack så mycket <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Och grattis i efterskott till dig :)

2008-12-10 @ 21:15:42
Postat av: Malin

Tack så mycket! och grattis i efterskott till dig :)

2008-12-10 @ 21:16:45
Postat av: Vickanen

Vilka underbart fina blommor :) Grattis i efterskott :)

Kramizzz

2008-12-11 @ 15:53:30
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0