Rastlös...

Det är dagens ord..... har hunnit läsa och städa i sovrummet + badrummet (skulle eg. städa hela lägenheten imorgon). Har kommit fram till att jag de senaste två dagarna har ätit 3 smörgåsar, eller var det kanske fyra.. men jag är inte hungrig och verkar helt enkelt glömma bort att käka.

La upp lite bilder (  http://myzsol.bilddagboken.se/  ) från sovrummet idag, ni kommer märka att några kort är tagna innan de andra o.s.v. men kom fram till att jag skulle fota så man fick se sängkläderna helt efter att jag redan tagit kort med större delen av överkastet på sängen så jag fick helt enkelt plocka bort det och fota och sen sätta tillbaka det igen.. Fick även upp tre bilder från julafton när jag gick till jobbet o.s.v.

Ska gå och ta mig en lång dusch, kanske att jag slappnar av lite och blir lite mer harmonisk. Som det är just nu så har jag varken lust att fira Nyår eller att hälsa på K's släkt till helgen... men men, håller på att bli förkyld så jag kanske missar allt firande ändå.

/A

Kommentarer
Postat av: Carro

Har också känt mig en aning rastlös. Blir ju det efter ett tag när man bor borta hos någon annans föräldrar. Om det är till L och H med barn du och K ska till så förstår jag dig helt. Vet ju själv hur "lugnt" det är där... Hoppas att det känns bättre nu iallafall och att eran nyår blir fin, kommer sakna att fira med dig och K. Kommer väl sitta och plugga på nyår istället. Önskar verkligen att jag och E hade kunnat komma upp, men som det är nu går det verkligen inte. Jävla F*TT-tentor... Ska se om man kan få sig lite ledigt längre framöver och då komma upp och besöka er, vill så gärna det. Kram på dig!

2008-12-29 @ 19:09:46

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0