Nattugglan slår till igen..



Hade skrivit en lång blogg och vad händer? Jo, jag hade påbörjat denna för någon timme sedan men inte kommit mig för att fortsätta att skriva men jag hade inte stängt ner fönstret... sen när jag fick tid så komponerade jag en låååång blogg och när jag kommer till spara så får jag logga in igen *suck* det ENDA som blev kvar var bilden och all text är ett minne blott. Just nu känner jag mig inte motiverad att försöka återskapa bloggen, speciellt inte en tid som denna. Jag ska ist försöka få in cortisonet själv iom att K aldrig blir färdig och sen ska jag låta det verka i 15 min --> skölja ur och sen sova. Jag hoppas verkligen att det kommer fixa problemen för jag är förbannat less på att ha så dåligt vid öronen och att det sen åker vidare, sen när läkarna inte kan säga om det är allergi eller något annat trots att de har tagit en herrans massa prover vid olika tillfällen gör inte saken bättre.

Innan jag glömmer det, bilden kommer från Facebook... hittade den när jag kollade i en väns fotoalbum. Detta är en bild på en kylskåpsmagnet, en sådan skulle jag nog inte ha när släkten är på besök men den var underhållande att läsa på om man jämför med de som finns på svenska ex: "Le och världen ler mot dig, snarka och du får sova ensam" ....

Annars har jag haft en lugn och skön dag, har hunnit prata med S under större delen av dagen och hade riktigt trevligt.. det är def något jag kommer göra igen.

Ha en fortsatt trevlig vecka och hoppas att alla får en fin helg när den väl kommer.. själv kommer jag jobba hela helgen (igen).

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0