"Alla männiksor som älskar mycket, får mycket sorg." / Olfert Ricard



Mitt kylskåp är fullt av dessa underbara saker som finns på bild ovanför :) M kom förbi med en herrans massa jordgubbar måste vara runt 6l eller något liknande.. kanske mer. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra av alla, om det blir lite kräm, en tårta och sylt eller om jag ska skiva och stoppa majoriteten av dem i frysen så jag kan använda dem till att göra en bärkaka eller något liknande. Skulle inte ha sagt bärkaka, blev så fruktansvärt sugen på blåbärsrutor men det funkar med jordbubbar istället också, kanske får ta och baka sådana när C kommer hit imorgon.

Utöver det så är det lugnt och skönt, betalade räkningarna idag *spottar och fräser* och det kommer bli värre nästa månad då CSN + EL + Bredband bestämt sig för att landa samtidigt det är över 5000kr extra det.. tur man jobbar.
+ sidan är dock att jag är ledig nu i fyra dagar sååååå skönt.

Ska ta och hämta något att dricka och fundera på vad jag vill äta till middag för nu är jag hungrig. Ha en fortsatt trevlig dag alla :D




Kommentarer
Postat av: Linda

Mumsigt med jordgubbar :P

2008-07-31 @ 22:22:07

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0