"När min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig." / Pehr Sahlin

Då sitter man på jobbet igen :) Snart är kvällen slut, bara en insats kvar och sen får jag sitta och se på tv, läsa eller surfa till klockan 23.00 då jag får sova. Har inte hunnit titta om det är någonting trevligt på tv.. nästan bäst att inte göra det iom att jag inte kommer tillbaka hit förrän klockan 22.00.

Sitter just nu och pratar lite med J, K och C på ts och fördriver lite tid, idag har nätet på jobbet bestämt sig för att jag inte ska få komma in på en sida som annars funkar, verkar som att den fungerar var och varannan dag :) Lite mystiskt kan man tänka, men men...

När det kommer till spel har jag sett att Diablo 3 kommer komma ut, älskade verkligen att spela 1an, 2an och expansionen och från var jag har hört av K så ser det riktigt snyggt ut... måste verkligen prova det och hoppas att det är lika bra som de andra var. Kommer dock kännas konstigt att spela ett spel som man inte styr som man gör i WoW, kommer garanterat få problem att åka runt med gubben men det kan det vara värt.. Synd bara att man kommer kunna köra hmm var det 5st ... är lite bortskämd när man kan köra 40 pers som max samtidigt i en instans i spelet vi kör nu.

Utöver det knalllar allt på i vanligt takt, jag njuter av att jobba och sen ha lite lediga dagar då jag kan bara vara.. kan man önska sig någonting mer? Iof om jag hade haft ett fastjobb som jag vet att jag kommer vara på i några år hade iof varit ännu bättre, men detta fungerar också bra.. jag trivs och jag är lycklig. Skulle iof vara ännu bättre om mina älskade vänner skulle komma på besök, ni vet vilka ni är JAG SAKNAR ER!!!!

Dags att göra något vettigt innan jag ska springa iväg och hälsa på den sista för idag och sen hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i sängen med en bra bok.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0