"..väsentligast för lycka är vänskapens gåva" / Sir William Osler

Igår när jag slutade jobbet så gick jag och K ut på Kina för att käka lunch, riktigt gott var det *mums*
Efter lunchen tog vi en tur på Akademibokhandeln där jag inhandlade fyra böcker så jag har någonting att läsa under sommaren, efter det en tur in på Åhléns där K handlade sig två dataspel och lakan till sovrummet och gästrummet på rea. När Åhléns var avklarat drog vi iväg och hämtade ut paketet med alla saker som jag hade beställt, sakerna var riktigt fina och pyjamasen såg mer ut som mer vanliga mjukiskläder. Jag är riktigt imponerad över K att han kom med ut och åt lunch och gick på två affärer utan att klaga någonting, men sen när jag sa att jag behöver gå in på Lindex också för att köpa en ny BH så sa det stopp direkt och han gick hem med alla saker. Inne på Lindex hittade jag inte bara en BH utan två och trosor.. på min väg mot utgången såg jag en snygg tröja som jag inte kunde motstå (+ att jag verkligen behövde någonting nytt).




Men men, ska fortsätta läsa lite ur boken som jag just nu läser : "Att älska som en porrstjärna - en sedelärande berättelse" Har hunnit läsa lite mer än hundra sidor och hittills är den riktigt intressant, inte alls vad jag hade väntat mig helt klart mycket bättre än: "Den nakna sanningen" som jag lyckades läsa... den var iof bättre än vad jag hade väntat mig med det är inte direkt så att Fröken R inte har varit med i tidningar o.s.v. så mycket visste man redan innan. Jenna var/är för mig ganska främmande, visste inte så mycket mer än att hon varit en porrstjärna.

VS.

Nog med svammel, vi ses när vi ses :)




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0