"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland." / Caroline Wekell



Efter att ha jobbat helgen så är jag ledig idag, känns skönt och sen går jag på imorgon kl 15.00 och sen när jag kommer mig hem på torsdag så är jag ledig till på tisdag :D Sovmorgon och slappande kommer veckan kantas av har jag en känsla av, ska försöka hinna läsa lite böcker också.

Tråkigt nog när jag väl är ledig en helg så ska K såklart jobba istället, men han går iof på semester om 2 veckor så då kanske man hinner hitta på lite mer saker de dagar jag inte jobbar. Kanske att man kan ta och gå till parken vid Sjukhuset och ta med sig lite fika och kubbspelet när det är fint väder, skulle vara härligt.

Utöver det är jag riktigt glad att L ska flytta söderut och kommer hamna lite närmare :) Blir roligt att få en till som kan komma och spela kort och förgylla filmkvällar etc. När L bor nära kommer jag även slippa allt bök med att hyra en bil när man ska åka norrut iom att vi då kan försöka planera våra resor så att de sker samtidigt, härligt att inte behöva köra hela biten själv :D Jag är glad att jag har så underbara vänner som förgyller min vardag, vad hade man gjort utan vänner?

Till helgen kommer herr J och hälsar på, vi ska kika på en film och bara slappa på lördag, tyvärr kunde inte A komma med iom att hon skulle vara i Sundsvall och se på bio, men bätre en än ingen. Sen ska jag även försöka få ordning i sovrummet igen när helgen kommer och plocka och dona lite i klädkammaren som K har sina saker i... den ser förjävlig ut... det andra avlastningsrummet blev ju kanon sist L var och hälsade på och hjälpte mig att få bort lite saker.. nu kan man gå in där utan att känna sig instängd och det är en skön känsla.

Men men, ska gå och söka en lite varmare tröja och sen spendera lite tid med fröken K innan klockan tickar iväg för mycket. Ha det en fin dag alla där ute :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0