"Den som försöker dränka olycklig kärlek i alkohol är en galning. Alkohol konserverar." / Max Dauthendey

Var ut och åt på en restaurang här i stan blev inga biffar dock utan en dagens som bestod av en förrätt som var en tomatsallad med rödlök, gurka, vitlök och någon dressing.. riktigt gott... har aldrig tänkt på att hacka färsk vitlök i en sallad innan.. sen till varmrätt åt vi en planka med grillad tomat, fläskfilé, oxfilé, baccon med ugnsgratinerad mos runt och bea + rödvinssås, kan säga att jag kom inte ens genom halva plankan, så mkt mat var det... tom K gav upp efter halva... men det var fruktansvärt gott, helt klart värt pengarna.

Nu när jag har pallat mig hem och fått på mig mjukisbyxor och ett linne så ska jag bara slappa och njuta av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska jag göra ! :) hälsa dom alltså ;P

2008-07-10 @ 14:05:57

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0