"Vägen till en kvinnas hjärta går med bil via en restaurang." / Sven-Bertil Taube

Nu är jag ledig i några dagar *jippie* för övrigt så är det fruktansvärt varmt här just nu, varmaste helgen sägs det i TV och det känns, jag dör om och om och om igen, jag som brukar vara så frusen sitter och avlider och det bara rinner, fatta med mitt hår på skallen, min hjärna har varit redo att ätas allt bra länge nu.. kokad hjärna någon?!

IKEA har jag sagt att jag älskar Ikea? Åkte dit idag med mamma och pappa, vi åkte runt och tittade och tittade och tittade.. jaja jag tror nog ni förstår :) Iaf vi hittade "lite" saker så lägenheten kommer kännas som ny. Hittade inte riktigt allt på Ikeas hemsida men här kommer lite bilder på sakerna som jag iaf hittade :)




Fast gardinen är tvärtom med blåbakgrund och sen vita blommor till köket.


Lampan och klädskåpet fick K av mamma och pappa i 30års present. Av mig fick han en wook

Hade helt glömt bort att om man köper gardiner som vi har nu så var man tvungen att köpa nya stänger så usch och fy vad det blev mkt, många bäckar små om man säger så.. mor och far betalade ca 3000kr och mitt var just under 2000. Sen har vi hunnit in på OBS för att handla lite saker som fattades, Dollar för bordsunderlägg som var riktigt snygga o 10kr/styck, lite duschcreme till jobbet och mat till när jag ska jobba helg en underbar fiskgratäng med vitvinssås som jag smakade på Willys *mmmmmm* och vegetarisklasagne med aubergine. Vad mer kan jag ha glömt, hmmm nål och tråd + måttband när mamma skulle sy gardinerna till köket och ordna till de som ska vara o sovrummet. Men nu har vi iaf gardiner till vardagsrum o kök + rullgardiner till vardagsrummet, lådor till bokhyllan, en bokhylla och gud vet vad :) Hyllan till extrarummet blev dock inte svart, de hade rea på BOK så då blev det den + att man inte ser damm lika bra ;)


Ska gå och hjälpa mamma i köket nu och fundera på om det är någonting jag har missat. Välkommen till bloggen med bara bilder och bokrecensioner.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0