"Vår ånger gäller inte så mycket det onda vi gjort som frukan för konsekvenserna." / Fracois de la Rochefoucald

Hejsan!

Idag kommer mor och far hit, de borde vara i stan runt klockan 18.00 skulle jag tro... men då är jag på jobbet och donar så jag kommer inte träffa dem förrän imorgon när jag kommer mig hem. Har suttit och tittat på www.ikea.se och hittade en hylla som jag kommer köpa till gästrummet så jag blir av med alla böcker som ligger i garderober, lådor, på varandra d.v.s. överallt finns det böcker som inte har någon bostad. Har inte bestämt mig om det blir denna färgen eller om det blir björk.. har även funderingar på att köpa till några korgar som de har på bilden där man kan sätta in mössor, vantar o.s.v.




Såg även panellängder som inte såg sååå illa ut, kanske skulle ta och prata med mamma om sånt iom att hon är gardinexperten och jag har noll koll om man säger så :o Det står att den ska vara purpur och brun men jag tycker inte man ser så mkt purpur i den... men ska kolla närmare på den när vi är på affären.




Sen har jag även kollat på rullgardiner iom att våra lyckades gå sönder, de var iof tusen år gamla och hade börjat släppa lite och blivit blekta så man kan säga att de var inne på den sista refrängen iaf. Har inte bestämt mig om jag vill ha en grå eller en purpur men vi får se, sovrummet går ju ganska mkt mot lila nu för tiden så det kanske skulle vara läge för just purpur att hoppa in där :) Ska helt enkelt använda min mor som smakråd så får vi se vad det blir av det hela, kan hända att det inte blir någonting alls .. men man måste få drömma.


Dags att börja packa ner alla saker jag ska ha med mig på jobbet så man inte behöver stressa sen när man väl ska gå ut genom dörren. Hoppas alla får en fin torsdag.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0