Friday!

Då är det helg igen, jösses vad tiden går fort! Jag tycker det var nyss jag skrev i bloggen men uppenbarligen var det längesen det hände :) Ibland skulle jag vilja ha ett litet stoppur så man kan stanna upp och se vad som händer och sker för ibland känns det som att jag inte alls hinner med. Känner mig lite som en sims ibland, kliver upp, går på toaletten, äter, springer runt som en yr höna o.s.v. :)

Idag jobbar jag eller dag och dag börjar inte förrän klockan 15.00 och kommer hem imorgon vid 17. Det var längesen jag jobbade helg så det känns trevligt att gå dit igen :) Ska ta med mig min bok och en film som jag kan slötitta på om det inte är någonting på tv :)

Nu är det bara nio dagar kvar tills Kiera åker till NY, det kommer bli lite tomt måste jag erkänna. Vem ska jag då sitta och nattsudda med på vardagar när jag inte ska upp och jobba och absolut inte kan sova? Men som dagarna går nu för tiden så antar jag att hon kommer vara hemma igen förrän jag hunnit märka någon större skillnad ^^ Jag hoppas iaf att hon får en trevlig resa och att jag får ett litet vykort att hänga upp på kylen ;)

Hmm, jag undrar vad jag ska ta med mig att äta på jobbet... har drömt hela natten om den Grekiska som jag käkade i Kista, var dock en Japan som jobbade där som inte förstod vad jag ville ha så han höll på att hacka upp en himla massa bröd hela tiden och svamlade. Drömmen slutade iaf med att jag var tillbaka på skolan jag var på förra terminen och ingen mat fick jag då. Hann även med att titta förbi hos Spanjoren och vaknade imorse med ett sug efter den maten.. jag hoppas verkligen att jag kommer mig ner igen lite oftare än sist :)

Näe, nu är det dags att gå och titta vad som kommit med brevbäraren (hörde hur något slank ner percis) och sen ska jag söka upp allt jag behöver idag och imorgon så jag inte får stressa senare idag :)

Jag hoppas att alla får en fin och lugn start på helgen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Önskar dig detsamma! Håller på och städar här hemma, alltid lika kul :S Kram

2008-11-21 @ 12:10:13
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0