Monday - New Week.

Då var det måndag igen. Dagen har vart relativt lugn, stannade i sängen bra länge eftersom jag inte kom mig till sängen förrän vid 6.30. Jag fastnade i "Ensam mamma söker" och tittade på det sista avsnittet och uppföljningen. Kommer kännas konstigt att det är slut nu och jag är imponerad att jag har lyckats följa denna serien i så pass många veckor, ok jag såg inte de första avsnitten men jag har iaf sett de sista 6 kanske :)

Har börjat läsa min sista Åsa Larsson bok nu på allvar och den är spännande och bra :) Det är så typiskt att när jag väl hittar en författare så har de inte skrivit så många böcker som Billingham och Larsson. Såg dock att Billilngham hade en ny för några veckor sedan men jag väntar på att den ska komma ut i pocketformat *den som väntar på något gott*

Oj, nu var Kiera klar med något så jag ska hoppa tillbaka till henne ett tag och sen blir det dusch + middag så man är redo för kvällen :) Om ni har (o)tur så kommer det en uppdatering senare ikväll/natt.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0