Random Saturday....

Hehe, hade helt glömt bort att jag höll på att skriva i bloggen och när jag precis skulle gå till sängen för att sova så såg jag att jag minsann inte hade skrivit klart. Just nu är jag alldeles för trött i mössan för att ens kunna komma ihåg vad jag hade tänkt skriva (förmodligen inget intressant). Därför så blir det väldigt kort, jag har haft en otroligt trevlig kväll/natt.. tack Vacker för att du finns.

Ska släpa mig till sängen nu och öppna den sista boken jag har av Åsa Larsson (de tre jag har hunnit läsa/höra på so far får tummen upp.. riktigt bra böcker) förmodligen kommer jag somna som en stock :)


16.15
F
ick sluta tidigare idag, det fanns helt enkelt ingenting att göra för mig utöver att sitta i soffan iom att den jag eg. skulle ha varit med den sista tiden på jobbet var borta och skulle inte äta middag hemma. Det kändes otroligt lyxigt att få gå hem tidigare.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo, man uppskattar det verkligen ;)

2008-11-23 @ 11:50:11
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0