..... Sunday .....

Helgen har varit kanon, kan inte alls klaga :) Började lugnt med mkt spelande i trevligt sällskap, lyckades tom få till en "no sleep" för första gången på jag vet inte hur länge.... På lördag kom L förbi och vi gick ut och käkade middag tillsammans på Kina, K var även med. Det blev små vårrullar och sen fem små rätter (älskar deras soya-marinerade kycklingspett) och fick även till friterade bananer med glass (jag och K delade). Efter middagen gick vi hem, jag och L fastnade framför Wii där vi spelade bowling bra länge. Vid 21.30 dök Dl, Anna, H och E upp. Kvällen var fin, har alltid roligt när jag umgås med dessa och samtalen varierar verkligen ;) Jag och H tog våran obligatoriska sväng ut när han ska feströka också blir vi kvar pratandes 1h eller något liknande. Detta är den första festen vi köper mat i sammband med när det kommer till sent på natten, vid 3.30 satt vi alla (utom Dl) och mumsade på pizzor och sallad (jösses vad jag var hungrig men det var L också så vi delade på en pizza). Någon gång under kvällen kom vi fram till att min dator behövde bli ominstallerad så sagt och gjort, nu sitter jag med en dator som är ung och fräsch ;) Men men, allt jag kan säga är: Tack mina vänner för en underbar kväll/natt, jag hoppas att det blir en repris om inte allt för lång tid.... dock ska jag och K då se till att hinna på bolaget som visade sig vara stängt när vi skulle handla där igår.

Vi får allt se hur länge jag orkar vara igång idag, somnade vid klockan 8 imorse och vaknade vid 13.00. Har hunnit läsa ganska många böcker i en serie som jag läser nu och den är helt Ok måste jag säga.. väldigt lättsam, man behöver inte klura på något utan kan bara läsa och "flyta bort". Dock börjar det bli dags att läsa ytterligare en bok av Åsa Larsson, måste säga att de två jag hört/läst är riktigt bra.

Hoppas att alla har haft en lika trevlig helg som mig :)




Kommentarer
Postat av: Annelie

Vart ska du åka?? kram

2008-11-04 @ 14:44:11
URL: http://kramizen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0