En liten snabbis

Har ganska bråttom just nu, ska snart springa till jobbet så att jag kommer dit några minuter innan jag börjar. Har länge tänkt uppdatera här men det har inte funnits tid, jag har varit så fruktansvärt trött under veckan när jag har jobbat dag efter att ha varit ledig några. Just nu är mitt dygn på andra sidan havet någonstans, måste verkligen få till det under helgen eftersom jag jobbar mest dagar till veckan och måste då komma mig upp tidigt =S Eftersom jag har så bråttom nu så hinner jag inte uppdatera det jag lovade sist jag skrev.. men den som väntar på något gott........

Till helgen blir det en Wii kväll med våra underbara vänner *längtar* alltid lika roligt att träffa dem, ska även en sväng med L till Birsta och handla en mp3 spelare iom att där jag beställde den förra helgen så stod det att de hade dem i lager och när jag loggade in för att se hur leveransen såg ut som så stod det att de kommer i lager 30/11-2008!! Skrev snabbt ett mail till dem att om det är det datumet som gäller nu så kan de ta bort min beställning så nu är det ordnat.

Glömde nästan, Anna om du läser detta erat sovrum såg riktigt snyggt ut (finns risk att jag glömmer säga det när vi träffas). Dags att packa ner mitt Té och lite saker som jag måste ha med mig till jobbet, vi ses när vi ses.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0