..... ......

LÖRDAG

Vaknade i gästrummet och kände mig trött och sliten. Gick upp ur sängen och startade datorn för att fortsätta mitt sökande efter två låtar. De har fastnat på mitt huvud och speciellt "Heaven was needing a hero" spelas på i mitt huvud om och om igen.  Men inget napp nu heller utan det är bara att gå in på Youtube när jag känner att jag vill lyssna på dem men jag vill ha dem i min mp3-spelare så jag kan lyssna på dem och somna samtidigt :)

  • Jo Dee Messina - Heaven was needing a hero
  • Peter Gabriel - In the sun
Om någon av er som läser min blogg råkas ha dessa så kan ni väl skicka ett litet mail ([email protected]) till mig? *hoppas att någon har dem*

Tillbaka till lördagen, jag slog en pling till Dl och Anna för att se om de ville åka och storhandla på OBS eller "Härnöhallen" för jag började känna att vi inte har så mycket hemma och att gå till Hemköp för att handla mycket saker blir alldeles för dyrt. Jag hade tur för de var helt på att åka och handla så jag skrev genast en lista på vad vi behöver och nu har vi saker i frys, kyl och skafferiet  *glad*. Det första jag gjorde när vi kom hem från affären var att ställa mig och laga middag, det blev Enchilladas (gott som alltid och rester över till både lunch idag och imorgon). När middagen var över hoppade jag in i WoW och körde ZA tillsammans med folket i guilden, det blev en lyckad runda... stämningen var på topp och allt gick smidigt. Tyvärr tog rundan mer än dubbelt så lång tid som den brukar så vi fick inte främmande som vi hade pratat om =( Efter ZA var jag pigg och satte mig i kö till Kara och kom mig iväg vid 1.30 tillsammans med en pug så vid 3.40 eller något liknande kröp jag ner i sängen och lyssnade några minuter på "Till dess din vrede upphör" innan jag hamnade i drömmarnas värld.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0