:::...:::...:::...:::...:::...:::

Ny dag nya tag. kom mig upp relativt tidigt idag (d.v.s. innan väckarklockaren som jag ställde igår för att jag inte ville riskera att sova bort hela dagen).. drog på mig byxorna och gav mig ut med Mirre som luktade 2000ggr längre än han brukar på varje ställe. sen blev det frukost och lite slappande..

Fick ett samtal från jobbet idag vilket innebär en till natt att jobba :) Utöver det har jag inte så mycket mer att skriva just idag, ska spela lite tillsammans med Kiera och några andra och sen blir det nog duschen ---> sängen ----> Ljudbok.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas att du får en bra dag idag =) Kramar

2008-10-22 @ 08:00:53
URL: http://kramizen.blogg.se/
Postat av: Vickanen

Underbart med en natt till att jobba, money, money :) Kramizzzz

2008-10-22 @ 13:47:34
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0