It was too good to be true.....

Nu kanske ni tror att jag sitter och slappar framför min "nya" dator och är glad och nöjd att den går felfritt men ack ack.... jag borde ha förstått att något skulle gå fel!!!! Det visar sig att tjejen på MM inte visste vad hon pratade om och jag som är en amatör när det kommer till moderkort etc fick ju självklart tro henne..... jag frågade henne flera gånger kommer det passa? JA, det kommer det göra för den är bakåtkompatibel... well, up my ass!!!  Nu får jag sitta vid laptopen och vänta på att mitt nya RAM-minne ska komma, tack och lov tyckte K synd om mig och bestämde sig för att beställa minnet annars hade det fått vänta till Dec iom att jag ska åka ner till Stockholm etc och då inte kan lägga ut 1000kr+ på mer minne till datorn för att få den att fungera..

Lesson learned, nästa gång jag handlar något ska jag inte acceptera att Ja av en utan fråga hela jävla affären...

// En irriterad Anna


Update:

En herre var hit idag och spolade vårat avlopp i badrummet så nu rinner vattnet som aldrig förr, träffade även vaktmästaren D som sa att de beställt en ny fläkt till köket med kolfilter... kommer nog bli bra... skönt att kunna laga mat utan att ha all lukt ute i lägenheten.

Lirade bowling för första gången idag på lääääääänge, jag slog mitt rekord.. missade en spärr och fick iväg fyra strikes på raken mot slutet.. helt sjukt hur bra det gick..

Kommentarer
Postat av: AlexandraBlomberg

<Jag tycker du borde göra det =) Det är ju verkligen så skoj =)

2008-10-29 @ 06:37:45
URL: http://celzx.blogg.se/
Postat av: AlexandraBlomberg

<Jag tycker du borde göra det =) Det är ju verkligen så skoj =)

2008-10-29 @ 06:37:45
URL: http://celzx.blogg.se/
Postat av: Nilla

Vilket som är ju det dålig stil och dom borde stått för kompensation osv. Annars ska sånt tas till en konsumentombudsman. Men i alla fall så är fiber det bästa man kan ha. Tycker det är knasigt att inte fler här i stan inte fixar det till husen. Hemma så har dom fixat så du kan ha både och nu. adsl eller fiber. Ja nere hos päronen då så klart. Fler och fler gör det med men här verkar dom inte bry sig vilket är så tråkigt :/

2008-10-30 @ 02:27:26
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0