~ Just a random Thursday ~

Vissa dagar är det verkligen svårt att komma på en rubrik, man borde få en liten lista där man kan välja en ;) Idag blev det en lite längre sovmorgon än annars... blev lite chockad när jag tittade på klockan och insåg att jag nästan sovit 11h iof har jag inte sovit oavbrutet var upp en sväng vid klockan 7.15 och joxxade och har tittat lite på den då och då men bestämt att jag ska vila några minuter till.

Fick en bekräftelse på Remissen idag som min läkare skickade, dock en väntetid på 3 månader men har man tur så kan det gå fortare.. kommer ihåg när min Remiss skickades för gallan och då gick allt kanon fort när man väl kommit sig dit och efter besöket med läkaren som sa att det skulle ta några månader innan jag fick en Remiss till operation för att  ta bort den så fick jag papper från operation att jag skulle opereras lite mer än 1 månad efter besöket.

Annars så är det fina fisken här, bara mina hemska förkylning vill ge med sig.. jag börjar bli less på att hosta när jag vaknar och att inte kunna andas ordentligt.... Dags att gå ut med vovven, han börjar se lite rastlös ut även om han var ute med K tidigare idag.

Kommentarer
Postat av: AlexandraBlomberg

Krya på dig ;P

2008-10-23 @ 12:46:44
URL: http://celzx.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag hoppas att du får komma inom 3 månader annars är det bara att tjata på =) kram

2008-10-23 @ 13:13:06
URL: http://kramizen.blogg.se/
Postat av: AlexandraBlomberg

oh inte dåligt! =)

2008-10-23 @ 18:48:31
URL: http://celzx.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0