Just another random Sunday...


M
itt försök till att vara uppe hela natten igår gick inte allt för bra, hamnade i sängen och sov i 2h, när jag kom tillbaka upp insåg jag att klockan var omställd så jag hade kunnat sova 1h till.. jösses.... gick tillbaka till sängen och läste lite och lyckades sova 20min till. Sen när vi väl gick och la oss på riktigt kunde jag inte somna för då var jag lite uppe i varv och läste en bok och somnade, självklart ringer farmor när jag hunnit sova 1,5h....Så idag är jag inte alls pigg, jag har dock läst ut 2,5 böcker och har början till liggsår eller kanske inte liggsår men jag har "sängsmak i baken" av att ha legat och läst så länge i mina försök att somna.

Dags att växla fönster och prata lite med Kiera ...

Vaya con dios

Kommentarer
Postat av: Nilla

Var det deras sketna adsl ni hade så är jag iof inte förvånad. Deras fiber funkar alltid klockrent mot vad deras adsl nånsin kommer göra :)

2008-10-27 @ 04:00:14
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0