Long time no see - Ytterligare en lista.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Det blir bara bättre och bättre *håller tummarna*
Är det nåt du absolut inte äter: Var ska jag börja.....Räkor, kräftor, krabba, svamp, leverbiff, ärtsoppa o.s.v.
Kläder just nu: Grå byxor och en grå/svart tröja o svarta strumpor + bh och trosor..
Musik just nu: Ingen alls på...
Vad sa du senast: Jag är hungrig till Kristoffer..
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Kan inte välja en utan alla har sina ljusa stunder som man skulle vilja vara en del av.
Längd och vikt: 161,5cm .... min vikt är en hemllighet som jag och vågen delar ;)
Hur många kuddar sover du med: Måååååååånga.
Favoritväder: Det beror på vad jag är på för humör.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Yxa, slipsten och en vattenrenare .. . eller någon fin person ;)
Spelar du nåt instrument: För tillfället Nej, men jag har spelat piano i 6år.
Morgon- eller natt människa: Jag är en renodlad nattuggla.
Sparare eller slösare: Det är olika, ibland tar jag på mig mina spenderarbyxor och ibland så vakar jag över plånboken som en hök.
Vem är viktigast för dig: Jag skulle nog säga Vilka och det är familj och vänner.
Bästa film: The crow, Dirty Dancing, Ghost o.s.v.
Tror på liv på andra planeter: Ingenting är omöjligt, jag tror absolut att det finns någon form av liv på andra planeter men vad för slags "liv" det är kan nog diskuteras.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jag kommer alltid minnas min första kärlek om jag nu inte blir dement och tappar minnet från när jag var yngre men av vad jag har sett inom demens så verkar ungdomsåren leva friskt.
Har du några homosexuella vänner: Jag har både "bögar" och "flator" i min vänskapskrets <3
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det tror jag absolut att det är har sett bevis på det ett flertal gånger i mitt liv.
Hur många barn har du/vill du ha: Vet ärligt talat inte hur många, antar att det är sånt man märker om man någongång får barn.
Bio eller promenad: En promenad till bion såklart :o
Snarkar du? Ibland, extra mycket när jag är förkyld.
Rädd för insekter? Jag hatar insekter!!
Äckligaste insekten: De är lika vidriga allihopa.
Bästa bok? Om Mark Billingham har skrivit den så är den en favorit, ingen specifik titel dock.
Vad vill du jobba som? Som det ser ut nu i mitt liv så trivs jag alldeles utmärkt med att jobba med aspergers och skulle kunna tänka mig att göra det resten av livet men allt kan ändras..
Pizza eller hamburgare? Pizza eller ska jag säga kanten på pizzan!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag vill ha städat för jag blir stressad när det är stökigt men om jag sen kan leva upp till att alltid ha det städat, det är en annan femma.
Gungar du på stolen? Det har jag inte gjort på bra många år.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, jag HATAR höjder.
Hur många syskon har du? En syster och några som jag aldrig träffat p.g.a. att de dog innan jag kom till livet.
Vad är du mest rädd för? Att den dagen jag är gammal tittar tillbaka på livet och inser att jag inte uppnått något som är värt att minnas och självklart att förlora mina nära och kära.
Är du rädd för blod? Bara om det sugs ut ur min arm via en nål!
Saltar du på maten? Ja, föredrar örtsalt :)
Gillar du att sjunga? Haha, jo men det låter som att någon stryper katten ;)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?  Samhällsprogrammet, jag var intresserad av SO och det var en stor del av programmet men nu när jag tittar tillbaka skulle jag nog ha gått Omvårdnads iom att jag verkar hamna i den sektorn hela tiden.
Anser du att du är stark? Ibland är jag det ibland inte... men sällan svag när folk ser på.
Brukar du sola? Jag solar aldrig för solandets skull, jag hatar att ligga ner och pressa.
Vad gör du om du får hicka? Skrämmer iväg alla med mitt hickande medan jag går och sväljer luft några gånger på raken för att försöka bli av med den... eller så ber jag någon i närheten skrämma mig.
Röker du? Feströker och kan social-röka men inte så att jag känner att jag måste röka.
Snusar du? Absolut inte! Fy fan vad det är vidrigt.
Kaffe, te eller inget? Jag är en té-människa hela vägen ut i fingertopparna.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0