Lördag...

Grattis till en vän som äntligen blivit gravid, jag är så glad för eran skull gumman :)

Annars så finns det inte så mycket att skriva om, har spenderat dagen i ett lugnt tempo som startade med en långpromenad med Mirre som var glad och nöjd. Har hunnit lyssna klart på min första ljudbok (sen jag var liten) och måste säga att det är en bra "uppfinning" även om jag ibland blir rastlös och vill veta vad som händer fortare och när de läser tar det bra mycket längre tid än om jag skulle läsa boken själv... Har några böcker liggandes av Åsa Jansson nu som jag ska börja läsa vid tillfälle.. måste bara hinna klar serien jag håller på med.. har kommit mig till bok nr 10 av 26 eller något liknane.

K fick sin 10.000kr skärm idag och en ny ritbräda (den får jag hålla mig borta från den gick på 4500kr och de går lätt sönder har jag en känsla av) + ett nintendo ds så han lyser och är gladare än vad jag har sett honom på länge, kan säga att den glädjen han visade när Nintendo Wii kom hit var ingenting motför han visat idag. En positiv sak var att han skurade av sitt databord helt själv idag. Mycket pengar han lagt ut på sakerna men samtidigt så kommer han kunna rita bättre med allt det nya :)

Får se hur länge jag orkar sitta uppe, ska köra en all night long inatt iom att jag har en tid att passa imorgon 6.30 och då är det bara att sitta uppe hela natten för jag kommer inte vilja vakna den tiden :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är creme fraiche, tonfisk och dill i röran. Lite majonäs kan man ha i för att binda ihop det hela om man vill. Hackade ägg ska det vara i egentligen och inte vid sidan om, men en viss "vuxen" herre här hemma äter ju inte ägg! =)

2008-10-26 @ 15:08:56
URL: http://mimicsliv.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0