Monday!

En liten snabbis är vad det blir i bloggen idag. Jag är trött som en apa efter alldeles för lite sömn och som pricken över i så vaknade jag inte upp behagligt till min musik utan till K's 6 STYCKEN snooze turer!! Jag var så förbannad när jag klev upp ur sängen att det var illa. Med mitt morgonhumör så ska man verkligen inte pusha gränserna sådär, han hade kunnat åka på en smäll.

Trots att min dag började fel på alla sätt och vis så gick tiden på jobbet snabbt. I-L hade jobbat natten som var så vi gick och veckohandlade tillsammans och pratade på så vipps var klockan 12.00 och det var dags för att gå iväg med lunch till en. Efter det käkade jag själv lunch och sen var det dags att ställa sig och ordna middagen som de skulle äta. Fick träffa tjejen som ska börja jobba där, hon verkade trevlig.. lite synd bara att hon måste börja nu.. hade jag fått bestämma hade hon kunnat få vänta några veckor till!

Jösses, jag är vekligen slut i huvudet och kan inte komma på så mycket mer att skriva. Dags att  ta min ljudbok och gå till sängen för att slappna av.... jag hoppas verkligen att jag inte somnar direkt utan hinner lyssna lite på boken som är riktigt spännande.

♥ is all you need!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Godagens. Hoppas ni har fint väder senare när vi kommer upp och inget snöslask osv :D Hoppas ni mår bra med. Här nere har vi full rulle kan jag lova. Har först nu mitt i natten fått tillgång till internet och som jag längtat men J har belägrat datorn annars tills nu då jag har några få minuter på mig att surfa ;) Hoppas ni får en bra vecka :)

2008-10-07 @ 02:21:00
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0