Tog en liten lista från Linda :)

Hur naturlig är du?


Du har....

( ) Mascara över 100 kr (hehe min kostade 99kr)
(x) En plattång
( ) En locktång
(x) Designparfym
(  ) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(  ) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
(  ) Bodybutter
( ) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 4

Du ...
(  ) Använder locktång/plattång varje dag
(  ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
(  ) Använder kajal varje dag
(  ) Avänder läppglans varje dag
(  ) Använder bodybutter varje dag
(  ) Använder bodylotion varje dag
(  ) Använder ansiktsrengöring varje dag
(  ) Använder hårinpackning varje dag
(  ) Använder hårspray varje dag
(  ) Tränar på Gym (Friskis)
(  ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 0

Du har...
(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning (inte nu längre)
(x) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 5


Totalt: 9

0-10 Den naturligaste naturliga tjejen
10-15 Konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel  i  nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka, bara plast!

Blev jag förvånad över resultatet? Näe :) Jag lärde mig aldrig att använda smink de gånger jag har haft det är det någon kompis som kommit med sin lilla väska och fixat till mig... visst jag har en mascara hemma och säkert två olika läppglans men jag använder det inte direkt ofta :) Man kan nog säga max 2ggr om året eller så ^^

I morgon är mitt nya RAM-minne här.. hurra hurra.... ska bli skönt att kunna sitta vid datorn igen =) Idag har jag lånat K's dator men hans skärm är gigantisk, hans mus har en riktigt hög speed och vi har olika tangentbord... visst det går snabbare än min Laptop men jag skriver fel hela tiden iom att hans tangentbord är mkt mkt mindre än det jag har så jag hamnar på fel knappar hela tiden och är för lat för att titta på tangenterna när jag skriver :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Dom går att kolla på days.nu Dock har dom inte alla avsnitten då dom lägger in allt eftersom. Så just nu är det bara för v32-43 som ligger inne på USA sidan. svenska avsnitten finns med men även dom ligger som på USA. Ska finnas en sida till men minns inte namnet.

Fonten jag använder är Papyrus.

2008-10-30 @ 16:41:48
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Nilla

Du hittar dom i forumet och sen på menyraden så finns ikonen days download. Du måste dock regga dig i forumet för att kunna få titta på dom. Men om du ska kolla på USA avsnitten så är det inte så himla kul just nu då du har missat mängder med saker som hänt tyvärr :/ Dock kan du nog läsa om det i forumet om du vill hänga med vad som hänt.

2008-10-31 @ 06:22:29
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Nilla

Har det på laptopen så jag minns inte riktigt men det är nåt color tjosan. Bara att söka på color så lär man hitta det :)

2008-11-02 @ 16:24:43
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hallå! Du.. Den här lilla listan snor Jag rakt av ! Faan va kul s Ha det gott ! // Zandra

2008-11-04 @ 18:42:32
URL: http://snulan.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0