Aloha!

Idag har jag jobbat på i köket :) Har rensat lite här och där och flyttat om saker, sen har jag även bytt gardiner och fått upp nya "bilder" på kaklet i köket. Var förbi på Åhléns och fyndade två kuddar till soffan och där fanns gardinerna och lite annat smått och gott. Gick även till färgaffären som ligger i samma hus som vi bor i och där köpte jag lite konstläder till soffan i köket så nu är den omklädd, jag är riktigt nöjd med hur den ser ut nu. Utöver det har det inte skett så mycket idag, åt middag på kina med Dl och Anna (trevligt som alltid) och nu ska jag bara slappna av och ta det lugnt iom att vi åker till Ikea imorgon. Försötke fota lite bilder i köket men de blev inte alls bra, måste verkligen köpa en kamera någon gång i framtiden så man får bilder som är OK. Vet inte vad det är med min mobil men jag tycker att den fotar bra mycket sämre än den gjorde när jag fick den (med samma inställningar). Men men, lägger upp lite bilder ändå så ni kan se hur det blev med de nya gardinerna etc.



Som sagt, bilderna är inte av den bästa kvalité men de visar iaf på ett ungefär hur det ser ut i vårat kök.. orkade dock inte ta med dörren etc utan fokuserade på soffan/bordet och sen bänken där jag donade med bilderna också kan man se lite av mattan som jag handlade förra månaden.

Hmmm, ska nog gå och terra P nu i telefonen så ni får ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket fint!

2008-09-27 @ 09:32:21
Postat av: Caroline

Blev ju jättebra med mattor och allting! =)

2008-09-27 @ 10:39:49

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0