Back to work

Snart är det dags att börja röra sig mot jobbet igen, har packat allt jag behöver och skrivit en fullmakt till K så han kan gå och hämta ut ett paket imorgon när han har varit hos tandläkaren. Själv ska jag jobba, jobba och jobba och sen när jag kommer hem ska jag ta och göra en ordentlig städrunda här hemma så att lägenheten kommer "back on track". Är lite saker som är ute på vift sen IKEA besöket men imorgon blir det fint igen :)

Igår skickade jag in en beställning till Jotex efter att K gnällt om att vi har så dåligt med badlakan etc. Det är inte ofta han gnäller att någonting måste inhandlas när det kommer till saker som inte har med elektronik att göra men igår gjorde han det så då åkte en beställning iväg, tråkigt nog får man vänta 2-3v på leveransen.


Beställde två av de svarta och tre lila badlakan, sängkläderna två av varje och sen köksvanten blev två stycken. Det ska bli så skönt att kasta bort de vi har nu och att kunna rensa bort lite gamla handdukar. Vi insåg igår att vi inte har så många stora badlakan och det finns ingenting bättre än att ha ett stort ett att svepa in sig i efter en dusch. Så om 2-3 veckor kommer det ske en rensning i garderoben då åker handdukar och sängkläder all världens väg. Utöver det som finns länkat som bilder så beställde vi örngott och lakan men det är inte allt för intressant att titta på.

Vaktmästaren har inte varit här idag heller, jag som verkligen vill ha upp duschstången nu så att man kan duscha utan att det är ett sjöslag utanför när man är klar. Kan inte ens ha mattan kvar där inne för den blir alltid blöt oavsett hur försiktigt man duschar. Igår insåg vi att vårat avlopp är dags att rensa IGEN för igår när vi duschat så var det ca 2cm vatten på golvet i badrummet och det är inte normalt. Tycker vi rensar det hela tiden men det tar inte många dagar så är det bråkigt igen. De borde verkligen ta och byta ut rören vi har o.s.v. Tvättmaskinen är också igång nu, den sköljer inte tvätten ordentligt (IGEN). Måste ta mig ett prat med hyresvärden vid tillfälle om allt. Hade önskat att de kommer och byter duschstången när jag eller K är hemma så vi kan ta upp om vårad badrum överlag.

Ojoj, tiden springer iväg. Ska leta fram ett par strumpor som jag kan ha på jobbet, börjar bli lite kyligt nu på kvällarna så att gå barfota är ett minne blott. Glömde nästan, slog mitt rekord i Bowling igår.. lyckades få den "stora"summan av 202 poäng, efter att ha gjort tre strikes på raken två gånger under samma match (beat that if you can). Jag tvivlar att jag kommer kunna klå den siffran på ett bra tag, men jag har det bästa resultatet av alla som kört och ändå är jag den största amatören av oss alla.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Linjen var det J som fixade till. Eller ja rättare sagt fixade han till det mesta för att det skulle bli så bra som möjligt. Men det ska gå att ändra med siffrorna för linjerna tror jag det är han pillade med, men vart vette fan.



Ja jag börjar bli rejält less på blåsippan kan jag lova. Det är bara strul tamejfan varje gång man ska ha nåt att göra med dom jävlarna. Borde gjort som jag tänkte imorrse att jag skulle gett fan i att ringa så tidigt och vänta tills senare under dagen då hade jag inte förstört min dag med att bli asförbannad :/

2008-09-04 @ 15:45:50
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: AlexandraBlomberg

Nästa sommar kanske blir bättre ;P



Ja jag spelar det mesta faktiskt =) Sims är en av mina favoriter =) Det har jag spelat sen gud vet när när första sims kom ut =)

2008-09-04 @ 17:38:44
URL: http://celzx.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina saker du har beställt! :) Vi skulle också behöva lakan och handdukar...

2008-09-04 @ 20:19:02
URL: http://hem.bredband.net/arcticstar

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0