Ett stycke stulen lista kommer..

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?
Beror helt på vilket humör jag är, ett bra ett Anna annars skulle jag nog inte svara alls.

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Räknas vatten?

3) I ditt senaste sms står det? 
Ett sms från L som lös upp hela min dag.

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
"Bobbys girl" eller något liknande som H gick omkring och sjöng på när jag jobbade.

5) Om du verkligen hatade någon och fick välja deras begravningsmusik, vad skulle det vara?
De skulle inte få någon musik alls.

6) Var är din pojkvänv/flickvän just nu?
Den som det visste.

7) Välj ett ärr på din kropp? 
Har ett ärr som ser lite ut som ett öga på mitt vänstra knä, är nog ett av de ärr jag aldrig kommer glömma tillkomsten av. Jag och L hade gjort popkorn och jag fipplade fram en skål ur mammas skåp som hon hade i hallen och vipps bränner det till och där står L med kastrullen med alla popkorn i dock lite för nära ;) Men men, inte alla som kan säga att de har ett ärr som påminner dem om deras bästa vän på kroppen..

8) Vilka är dina favoritfärger?
Jag har alltid älskat svart men har kommit in i en lila period då det bara sprutar in lila saker i lägenheten.

9) Vem är din mest religiösa vän?
Farmor och Ja jag räknar henne som en vän ;)

10) Vilka i ditt liv litar du på?
Farmor till 100% och majoriteten av mina vänner.

11) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Sol såklart.

12) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Jag skulle nog lyckas rodna samtidigt som jag ler lite förläget.

13) Hur ofta svär du?
Haha, du vill inte veta!

14) Litar du på alla dina vänner?
Jag önskar att jag kunde säga JA, men tyvärr inte.. men det är väl så med vänner vissa står en nära och andra är mer ytliga och man sållar ut vad man berättar till dem.. det är ytterst få jag öppnar mig helt och fullt till.

15) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Om det kändes rätt så skulle jag kunna gå genom eld och vatten så va fan ett annat land är inte så illa.

16) Tror du att allt som händer har en anledning?
Ja

17) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Måste hålla med L om denna, oärlighet.. sanningen må göra ont men hellre veta det än att leva i en illusion.

18) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
Haha, vilken fråga..

20) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
Jag har alltid ett mål mer eller mindre men inget jag tänker dela med mig av.

21) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa? 
Min Farmor skulle vara så orolig att hon gått och dött under tiden jag legat i Koma, sen skulle jag ringa min familj såklart.

22) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Vissa dagar Ja andra dagar Nej.

23) Vart togs din profilbild?
Who knows, hittade den på en scrap sida där man kunde ladda ner bilder.

24) Ärligt, vad tänker du på just nu?
Att jag borde ringa Norrvidden och försökta lägga bort tanken att jag ska städa tills K kommer hem.

25) Vem känner dig bäst?
Förr R nu Farmor, vi har inga hemligheter för varandra.

26) Vad är helgens planer? 
Bacardi Lemon eller NO NO det förhållandet var slut. Det vankas Absolut med Sour Pineapple (eller apple) och lite fruktsoda och massor av is.

27) Vad har du på dig just nu?
Rosa! Byxor och ett linne.

28) Har du någonsin slagit ett träd?
Jopp.

29) Har du någonsin smygit ut ur huset?
Haha, absolut.. genom bakdörren från tvättstugan och vipps upp på cycklen också drog man iväg till R eller L.

30) Aldrig sova eller aldrig äta?
Aldrig äta, jag blir ett "hemskare" monster om jag inte fått sova än om jag inte fått äta.

31) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Jag är en nattmänniska.

32) Finns du där för dina vänner?
Alltid, oavsett vilken tid på dygnet det är så vet de att de kan ringa mig och att jag skulle göra vad som helst för dem.

33) Gillar du att umgås med andra människor?
Beror på vilket humör jag är, jag är en person som har ett ganska stort behov av att vara ensam också.

34) Har du lätt att förlåta andra? 
Nej, svik mig en gång och det kan vara slutet.

35) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Väljer nog att inte svara på den frågan :)

36) Har du tappat nån av dina vänner nyligen? 
Tappat och tappat jag tog bort personen ur mitt liv, har inget behov av en som inte tillför något i mitt liv och allt bara handlar om dem...

37) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Mig själv?

38) Finns det någon du bör reda ut saker med? 
Ja, men den tiden kommer.......

39) Kommer någon ringa dig ikväll? 
Vem vet, förmodligen kärringen från något företag som jag aldrig orkar lyssna klart på.. eller just fan, hon söker alltid K så... det är möjligt att någon ringer :)

40) Vill du ha ett förhållande just nu?
....

41) Vad ska du göra nu när du svarat på alla frågor?
Ska ringa ett samtal till en jag inte pratat med i telefon på år och dar.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja jag skulle med byta men nu är det ju ingen ide att ens tänka tanken då dom ändå ska slå ihop alla 3 vårdcentraler så småningom. Vet att dom har haft alla 3 centraler hos blåsippan sen början av sommaren. Men vet inte om dom har det fortfarande tills flytten sker. Hoppas fan att dom rensar ut alla jävla nötter som inte hör hemma på en vårdcentral men den drömmen lär nog få stanna som en dröm :/

2008-09-05 @ 14:39:04
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Linda

Å det samtalat sken upp resten av denna dag! <3

2008-09-05 @ 17:29:18
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Mjo kan man lungt säga. Nog för han skickade in själv till läkemedel företaget. Men svaren kommer alltid till apoteket vilket som. Jävla röra men nu får det fan va nog med strulet. Accepterar inge mer strul från dom. Och förbannad var nog bara mellannamnet hur arg och förbannad jag var. Är fortfarande lite ilsken men har lugnat mig lite smått.

2008-09-06 @ 02:23:28
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var faktiskt vigselförrättaren som lagt till dom, för i vanliga fall så frågar hon ju bara om man tar den andre, så då la hon till dom där dikterna ;)

2008-09-06 @ 12:33:45
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Oja, Det är ju tradition med att man åker dit. Sen är den mycket större med än h-sands marknad. plus dom har riktigt marknadsgodis än här :p

2008-09-07 @ 10:58:21
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0