Ikea

Sitter i sängen och passar på att uppdatera bloggen under tiden som K står i duschen för när han sen kommer ut ska vi se på en film innan det är dags att sova. Idag åkte vi till Birsta med Dl och Anna, vi kom oss iväg just efter klockan 10.00 och ni kan gissa hur mycket folk som var ute idag för att handla när det är både lönehelg och lång-lördag (heter det så?). Det första vi gjorde när vi kom till Birsta vad att gå in på Ikea för att äta frukost det blev både korv och pizzabitar åt höger och vänster för alla. Efter att ha ätit började vi shoppingen med att gå in på Mediamarket där vi kom ut med både det ena och det andra. K handlade en Wii Fit, en ny ljudkabel iom att fröken L bet av den, lite dvd skivor att bränna spel på och en bärbar hårddisk med 1TB. Själv handlade jag en ny bärbar telefon med headset, rengörningsdukar så jag kan rengöra laptopens skärm etc och pennor att skriva på dvd-skivorna med. När vi kom ut ur affären så mötte vi L och hans mamma i dörren, världen är allt bra liten :) Vi stannade och pratade lite med dem och sen bar det av till Birsta gallerian där jag fyndade en ny klocka (tittade på den sist vi var på Ikea men bestämde mig för att vänta) som jag är riktigt nöjd med, ett etui att ha mitt VISA i och körkortet, lyckades även hitta mig nya skor så de gamla kastades idag. Anna och Dl handlade sig en tavla som såg gigantisk ut, ska bli spännande att få se hur den ser ut som eftersom jag kom dit när den redan var inslagen =S

Happ, nu är K färdig så jag får allt uppdatera resten vid tillfälle, inte för att det kan vara så spännande att läsa vad vi handlat ;)  SKa vid tillfälle lägga upp lite bilder (om jag nu kommer ihåg att ta kort på sakerna).. den som väntar på något gott.....

Allt som allt så var det en riktigt trevlig dag med underbart sällskap :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0