Listor här var det listor...

  • Hur svarar du i hemtelefonen? Ja Hallå och väldigt sällan Anna
  • Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå
  • Ringer det mycket till dig? Ibland vill man strypa telefonen för att den ringer dygnet runt men ibland är det tyst.
  • Ringer du mycket? Jag är en periodare...
  • Vem ringde du senast? Mårten
  • Hur mycket pengar har du? Det är upp och ner, beror på vad man gör..
  • Senast kramat och när? Mårten, imorse.
  • Antal timmar sömn inatt? Who knows.
  • Sov du ensam? Det händer.
  • Vem sov du hos senast? Hemma hos Mimmi och Thomas under Midsommar.
  • Vem sov hos dig senast? Pelle
  • Vem vet mest om dig? Farmor
  • Vem vet du mest om? Hur ska jag veta det? :) Svårt att veta vad alla andra vet.
  • Vad ser du fram emot? Att få åka utomlands någon gång i framtiden.
  • Vad vill du ha just nu? En kall dricka och mat. *kurrar i magen*
  • Vem hånar du? Om jag gör det så är det någon som förtjänar det, räcker med det.
  • Vem längtar du mest efter? Farmor, har inte träffat henne på snart 1,5år.
  • Vem vill du helst slippa? Ingen som jag vill slippa just nu :)
  • Vem stör du dig på? Människor som inte visar hänsyn i allmänhet.
  • Vem vill du sova bredvid inatt? Ingen - give space.
  • Vilken buss åker du oftast? Åker så pass sällan buss.
  • Vilken årstid är det nu? Hösten har börjat göra sitt intåg.
  • Anser du dig själv snygg? Haha, nej.. nästa fråga tack :)
  • Har du varit kär? Ja
  • Är du kär nu? Jag är alltid kär mer eller mindre.
  • Är du en bra partner? Haha, det vete fasiken ;)
  • Har någon varit otrogen mot dig? Ja.
  • Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ja
  • Har du varit otrogen?Ja för många år sen. Nope.
  • Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Upraggad
  • Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Klart jag gör.
  • Vad åt du senast? Kyckling "korv" med bröd.
  • Är du polare med grannarna? Nope, vissa hälsar knappt när man säger hej.
  • Har du varit på ett party? Jag har varit på många.
  • Har du varit utomlands? Ett antal gånger.
  • Var är dina syskon just nu? Förmodligen hemma och donar.
  • Vilken tid gick du upp i morse? Jag kom upp 13.30
  • Vad gjorde du kl 2 inatt? Var berusad ute på krogen.
  • Vad är det första du gör på morgonen? Sträcker på mig och tänker tanken hur skönt det skulle vara att få sova vidare sen går jag på damernas.
  • Vad ska du göra efter det här? Äta mat.

Kommentarer
Postat av: Foxy

Kunde inte låta bli =) har snott listan =)

2008-09-15 @ 18:08:41
URL: http://ladyfoxyfoxie.blogspot.com
Postat av: AlexandraBlomberg

Listor rules ;P



Dota är ju roligast med War craft 3 trycker jag :)

2008-09-16 @ 13:48:11
URL: http://celzx.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0