Om man inte frågar ...får man inte veta någonting.

~SENASTE PERSON SOM~

Sov i din säng: K och djuren.

Såg dig gråta: P

Fick dig att gråta: P

Du gick på bio med:  K för någon vecka sedan.

Du gick på stan med: Privat - Dl när vi gick på marknaden, Via jobb med M.

Skällde på dig: Måste vara P där också.

Skickade ett e-mail till dig: Någon reklam


~FAVORIT~

Rum i huset? Har en lägenhet med 3rok

Typ av musik?
Jag lyssnar på det mesta så svårt att placera mig i en genre.

Månad? Har nog ingen favorit månad, mer favorit årstider.


~DE SENASTE 48 TIMMARNA~

Gråtit? Nej.

Köpt någonting?
Handlade en köttfärspaj och morotsallad, lådor till datahyllan etc.

Varit sjuk? Inte mer än vanligt ^^

Sjungit?
Absolut, jag sjunger alldeles för ofta för att det ska vara bra ;)

Sagt "jag älskar dig"? 
Inte vad jag vet.

Velat säga till någon att du älskar honom/henne?
Nej.

Träffat nån ny person? Träffade chefen för första gången idag.

Saknat någon? Jag saknar alltid någon.. mer eller mindre..

Kramat någon? Kudden

Kysst någon? Only in my dreams.


~SENASTE~

Låt du hörde:  "The feel good drag" - Anberlin

Film du såg: På bio "The Dark Knight", Hemma - "Robin of Sherwood"

Sak du stal: Stal? Räknas det att ta en broccolibit från K's tallrik?

Senaste människa du slog: Haha, gissa? Namnet börjar på K

Senaste stora bussresan? Riktigt stora var 1999 när vi åkte till Tysland, annars var det när jag åkte till Kalix för nåt år sedan.


~FÖRSTA~

Första bästa kompis: Mats

Första jobb: Rosengården eller var det på Domus när mormor jobbade där.. *kommer inte ihåg*

Första inhandlade skiva: Försöker komma på namnet på gruppen men kan inte göra det och kommer inte ens på någon låt, men första skivan jag fått var "No doubt" där Don't speak var med.

Första begravning? Har bara varit på fyra Famors styvpappa -> Farmors mamma -> Mammas Moster -> Min vän Jakob

Första piercing/tatuering:  Piercing var i nästan 1998 när jag var i Wales, Tatueringen kom 2000 den första och den andra kommer jag inte alls ihåg när jag gjorde men det bör ha varit ca 2002.

Kommentarer
Postat av: Miika

Nyfiken på vad du har för tatueringar, fröken kanske kan slänga upp bilder på dom. :o)

2008-09-11 @ 13:31:50

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0