Total eclipse of the heart

Nu är det dags att säga grattis till en som jag alltid betraktat som min bästa vän (har aldrig och kommer förmodligen aldrig ha så roligt som jag har med henne och alla minnen vi delar. kommer ofta på mig själv med att tänka nu skulle hon ha varit här) till giftemålet med sin trevliga kille. Jag hoppas att ni hade en underbar dag och att allt blev perfekt. Du och J passar utmärkt tillsammans (vad jag har sett) och jag kan ärligt säga att han är den av dina pojkvänner som jag tycker bäst om och som behandlar dig som du förtjänar att bli behandlad. Jag är glad att ni hittade varandra och önskar er all lycka.

Jag har alltid sett framför mig att om vi någon gång skulle gå och gifta oss att den andra skulle vara en självklar del av det hela men saker blir inte alltid som man tänkt sig. Jag tänker inte ljuga och säga att det inte kändes att få veta att ni skulle gifta er via Internet när jag var inne på Facebook och hade jag fått en inbjudan hade jag gått genom eld och vatten för att komma dit.


Hade en lång dag på jobbet idag och har mest gått omkring och gäspat. Spelade bowling med K på Nintendo Wii och det blev alldeles alldeles för sent för mig. Men jag kan stolt säga att jag lyckades skrapa ihop 198 poäng. Jag har aldrig någon plan när jag spelar, jag sitter inte och planerar och räknar ut hur jag ska kasta som utan jag bara kör mitt race och uppenbarligen fungerade det. Dock vann K 3 av 5 så jag får erkänna mig besegrad, men än har han inte klått mina 198!

Idag möttes jag och K på Hemköp och vi handlade till middagen, det blev en kotlett med bulgur, brocoli och lite sås. Det smakade helt OK och köttet fick på sig "Bisses Marinad Garlic". Nu har jag en matlåda med mig till jobbet imorgon eftersom jag jobbar natt (inte illa pinkat) och sen när jag kommer hem på fredag så är jag ledig hela helgen *glad*

Helgens planer är att Dl och A ska komma förbi så blir det nog film och något slags spel. De var förbi förra helgen också men då jobbade jag så jag missade allt det roliga, tur att det kommer fler helger hela tiden. Vad jag har hört av K så hade han det riktigt trevligt och det är roligt att höra eftersom han ofta brukar vara ganska "sval" till när det är saker som sker med mina vänner (de jag hade innan jag träffade honom), dock har han alltid trivts bra med både den kvinnliga L och den manliga L. Men vem kan motstå dem som jag tycker om så pass mycket? Jag är så glad att L bor nära nu så vi kan träffas och blir alltid lika glad när vi talas vid :)

Summan av det hela, jag har verkligen fina vänner och livet är inte så tomt som det ibland känns. Man kan känna sig bortglömd och undanskuffad men sen när det väl kommer ett samtal eller ett sms eller något liknande så skiner man upp som en sol och allt är borta.

Kommentarer
Postat av: Nilla

mmm, bulgur är så himla gott. våran nya favorit att äta istället för ris och så gott att ha curry i medans man kokar det:D har gjort om mer i bloggen nu, du får spana in :D Dock fick J göra min header. Jag fick inte till den som jag ville så han fick pilla ihop det i photoshop. Jag måste fan lära mig skiten så jag med kan leka där :p

2008-09-04 @ 01:19:41
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mkt :D Dock så avskyr jag att vara med på kort, men den dagen vill jag ha kvar :) kram

2008-09-04 @ 12:10:12
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0