Vem hade kunnat tro..


a
tt jag skulle bli en sucker för "Americas Next Top Model"? Allt började på jobbet då man (om man börjar kl 15.00) inte har mycket att göra brukar 3an åka på så jag har fått se både ett och två och tre avsnitt av olika säsonger av ANTM. Nu har jag tom börjar se på säsong 10 och lever mig in i den, jösses vad jag avskydde en av tjejerna och hurrade som en sportfåne när hon åkte ut. Just nu sitter jag och irriterar mig på Dominique och Fatima (som förövrigt var en som jag nästan hejjade på ibörjan). Men nu är det Lauren eller Whitney som står ut lite iom att hon anses vara en + modell.

En annan sak från den serien är att herr Nigel Barker inte är direkt ful att titta på. Det är något speciellt med honom, han är charmig.  De två homosexuella som är med är också underhållande att titta på, jag fnissar på gott år Miss Jay och Mr Jay när de drar igång.

'


Jösses satt och surfade för att kika runt på bilder på honom och lyckades nu se vem som vinner säsong 10!! Otur otur.. men men shit happens.  Men men, kommer fortsätta att se på det ändå. Letade lite mer bland alla bilder på nätet och hittade en på mannen som har min favorit röst (den skulle man få ha runt sig lite oftare). Jag fullkomligt älskar Vin Diesels röst sen är väl inte karln direkt hemskt att se på men rösten den klår allt.



Dags att leta upp min laptop och titta på en film i sängen och sen flyta in i drömmarna så jag kommer mig upp imorgon. Vill hinna göra lite saker innan jag måste gå till jobbet vid 14:40 eller något liknande. Jag hoppas att alla får en trevlig helg o.s.v. Kommer mest troligt inte uppdatera något här förrän jag går av på måndag vid lunch...






Kommentarer
Postat av: Nilla

Japp det finns i Sundsvall. Ena på birsta och den andra vid tågstationen, mitt emot på andra sidan E4:an vid select. Brukar åka dit ibland på kvällar/nätterna om vi är hungriga. Stänger 2 på dagarna och typ 4 under helgerna har jag för mig. Ja och det är typ den i stan som är öppen sent, har aldrig sett den andre ha öppet så sent vad jag vet.

2008-09-19 @ 00:23:35
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Nilla

Om du men krullet så är det coops egna. Finns andra med men det smakar det samma med coops som det lite lyxigare märket. Goa blir dom med om dom får va inne lite längre än tiden som står :p Men en smaksak.

2008-09-20 @ 16:54:56
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0