When the night, has come...

Har spenderat kvällen med att fixa till bloggen, jag blev less på att ha en "standard" blogg som alla andra så med hjälp av P, mycket letande på Internet och tusen frågor till K så har jag äntligen fått till den. Sidan är inte riktigt som jag vill ha den, men det kommer. Jag är glad att säga att det värsta är över, nu är det bara finslipet som får komma när det kommer.

Tror jag ska avsluta kvällen tillsammans med en film på laptopen, måste bara ta mig en promenad till duschen för jag är så frusen idag. Ska kolla med K om han vill ha sällskap ut med Mirage eller om han ska gå själv medan jag duschar.

Loggade in i spelet när jag var färdig och möttes av nyheten att en mycket nära väns make hade varit med om en olycka =( Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men när man sitter här i ett annat land så finns det inte så mycket mer än att sitta och hoppas att allt ordnar sig.


K
iera if you read this, I really hope that Mike is ok. I'm thinking of you and him <3 always



Uppdatering från hon som trodde att hon skulle se duscha och sen se på en film. Ack, ack jag fastnade i bloggen igen. Det var hela tiden något som inte kändes riktigt rätt och efter att ha tittat en stund så såg jag att den inte var centrerad så då var det bara att börja om från början igen. Många av ni som läser hann inte se den tidigare som jag slet med i några timmar, denna gick (tack och lov) betydligt fortare.

Men men, nu är klockan över 3 och jag får nog bita i det sura äpplet och skippa filmen... ingenting kan dock stoppa mig från att duscha (fryser fortfarande).

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar :D

2008-09-02 @ 08:14:45
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: AlexandraBlomberg

Jag tycker du är på god väg iallafall, jag fattar inte mycket när jag ska fixa min design.



Aha, låter skoj =) Tyvärr kan jag inte spela nu för datorn är på service. Inte bra det ;P

2008-09-02 @ 11:29:50
URL: http://celzx.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0