4 April

Hemma efter att ha jobbat en natt och dag på ena stället. Det var mysigt att vara tillbaka där, tyvärr sov jag riktigt uselt.. vet inte alls varför. Har en kväll hemma som jag ska spendera med vänner och sen framför Robinson. Jag har gett mig tusan på att jag ska följa denna säsongen och har lyckats bra än så länge (iof bara gått två avsnitt innan). Har hunnit laga middag å de på jobbet idag, de fick kyckling med en hemmagjord currysås som var riktigt populär *flex*.

Imorgon bär det av till jobb nummer 2, ska bli roligt att vara där igen också. Hoppas att de har planerat in en rolig middag så man har något att göra när hon simmar. Har även planer på att ta med en film som hon kan vara intresserad av att se på kvällen :)

Till veckan blir det tvätt, tvätt och åter tvätt. Ska plocka fram allt jag ska ta med mig upp till Norr och tömma resväskan från allt som jag inte vill ta med mig. Måste även komma ihåg att leta upp alla saker till datorn som jag ska ta med mig. Jag känner på mig att det kommer bli en trevlig tid uppe i Norrland och jag längtar. Det ska bli så slönt att få spendera tid tillsammans med familjen och bara känna sig avslappnad.

Dags för lite middag, har inte hunnit äta något idag utöver en smörgås kl 7.30 och en kopp choklad vid lunch.

"What is a friend? A single soul dwelling in two bodies."
 - Aristotle -


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0