~ ~ ~

Öppna din inkorg.

Tryck neråt tre gånger.
Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan. Sen fortsätter du ner, och det är dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
Jag drömde om dig inatt ;)

Vad säger folk bakom din rygg om dig?
Nice, det ser jag fram emot :)

Vad är din största önskan?
Hej tjejen! Välkommen på fest hos mig på lördag.

Vad är din innersta hemlighet?
Det var skönt att sova ut ordentligt men kom mig upp runt 10.00

Vad sa dina föräldrar då du föddes?
"Hon minns int det"

Vad säger din bästa vän om dig?
Snart dags att dra sig hem i det vackra vädret. Drog tom på mig en tunnare jacka imorse.

När du är kåt säger du?
I got it all figured out. Step 1: Kycklilngfilé. Step 3: eat a mjukglass and go home. But there is only one detail missing. Mat here I come.

Vad säger du innan sex?
Nix, har dessutom nåt fel på nätet så det går aplångsamt.

Och under?
"Woo Woo"

Och efter?
"Somnade ett par timmar, skönt!

Hur berättar du för någon att du är kär?
Ok, kommer dit om 20 min då.

Vad säger du när du får syn på ett spöke?
Blir lugnt för mig ikväll. Ska vi sikta på att starta kl tolv imorgon?

Vilken är din bästa raggningsreplik?
Åker du med honom?

När du är arg så säger du oftast:
Okej. Då ska jag duscha och göra mig i ordning nu :)

Om du ska göra slut, så säger du:
Hej, vad gör du? Blir det till att käka halv tolv,tolv? Kram.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0