F-r-e-d-a-g

Det tog mig fem försök att logga in på bloggen idag, tangentbordet är mystiskt trots att det är nytt! Antar att det är dags att använda mig av alla snabbknappar jag har och lägga ut lösenord till bloggen etc.

Tog mig en sovmorgon idag och sen hoppade jag upp för att städa. När köket, badrummet, hallen och vardagsrummet var klart så tog min energi slut. Jag orkar verkligen inte ordna sovrummet, jag vägrar! Det får helt enkelt bli ett projekt som jag avslutar imorgon, om inte K kommer på att han vill göra det.

Magen kurrar och jag inser att jag inte har ätit något idag, jag har dock funderat mycket på lunch men antar att det blev så mycket tänkande att själva handlingen försvann någonstans på vägen. Kanske skulle ta och slänga ihop lite pasta så att jag inte får så ont i huvudet lite senare idag.

Men innan jag går så tänkte jag upplysa er om mina "intressanta" planer inför helgen! Iof har jag inga direkta planer utöver att L kommer förbi idag när han har klippt sig, sen blir det Robinson på Lördag också ska jag försöka ta mig tid att läsa ut bok nummer två av Jo Nesbø.

"In the sweetness of friendship let there be laughter,
and sharing of pleasures."
-Kahil Gibran-

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack! Hoppas bara det kommer upp några blommor ur jorden nu sen oxå ;) kram

2009-04-26 @ 04:58:55
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0