Fredag....

Hemma igen, har inte riktigt hunnit "landa". Om jag fick välja skulle jag åka Norrut igen och umgås med sötisarna där uppe och sitta hemma hos min syster på kvällen och dricka té. Men nu kan jag ju inte göra det, bara att bita ihop och göra sig klar för jobbet.

Resan ner gick bra, stannade hos L's syster och åt middag. Det var riktigt trevligt :) Vi hann in en sväng på Myrorna i Ume där jag fyndade en ljusstake och en bok. Väl hemma gjorde jag inte allt för mycket utan tog en tidig kväll.

Till veckan ska jag boka klipptid också ska jag på Sjukhuset och ta prover *ryser*

.... men men, ska gå och slappa lite innan jag måste dra mig till arbetet. Trevlig fredag på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra Österlund

Jag har anmält mig på rönngården plan 2-3-4 rosengården plan 1-2 + svalan,duvan och sjukhuset (rehab, med och kirurg. Prioriterar högst sjukhuset och lägst rosengården. Men jag får ju ta det jag får...

2009-04-18 @ 19:04:31
URL: http://sosterlund.blogg.se/
Postat av: Sandra Österlund

Servicehuset heter nu mera rönngården.

2009-04-19 @ 11:33:22
URL: http://sosterlund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0