*Hides*

Hon som klippte mitt hår förstod nog inte riktigt hur jag menade. När jag kom dit sa jag: Ta bort det som börjar bli lite nött (ca 5cm) och sen vill jag ha det uppklippt, uttunnat också vill jag ha luggen klippt såhär också visade jag. I min tanke så skulle mitt hår fortfarande vara en bra bit ner på ryggen iom att det täckte 75% som rakt.... ack vad jag hade fel!! Mitt hår är nu väldigt kort (om man jämför hur det var innan) och når till axlarna =/ Huga vad jag inte gillar att klippa mig. Från och med nu ska bara någon jag känner få klippa mig eller så klipper jag själv... Min enda tröst är att det kommer växa ut igen! Som tröst har jag nu satt i en ny färg i håret för att ta bort det lila... förhoppningsvis blir det bra!


... well, snart är det dags att skölja ur färgen.. efter det ska jag söka fram min plattång och kommer from nu hålla mitt hår rakt iom att det är så förbaskat kort.. en positiv sak är att det iaf kommer gå snabbt att platta håret, inte som innan då man kunde få hålla på i 30min.


Kommentarer
Postat av: Carro

Håret är verkligen en speciellt ägodel man är rädd om... Har hittills inte haft oturen att bli klippt för kort, men jag vill inte ens föreställa mig hur jag skulle reagera om jag inte var beredd på det. Stackare! Man vet ju heller inte vad man ska säga när det inte riktigt blir som man tänkt. Egentligen ska man ju säga till, men hur ska man säga det? Oftast vill man bara därifrån... Lider med dig. =(

2009-04-21 @ 19:56:16
Postat av: Carro

Hmm, tror inte min kommentar kom med... Kan inte se den. Hur som helst, vad jag sa var att jag lider med dig och att håret verkligen är en speciell ägodel man är rädd om. Man blir så besviken när det inte blir riktigt som man tänkt och då vill man bara därifrån istället för att stanna kvar och faktiskt påpeka att man är riktigt missnöjd. Något man borde göra egentligen. =( Men som du säger, det växer ut igen!

2009-04-21 @ 20:02:03
Postat av: Carro

ok... lite många kommentarer kanske... oooojj... :P

2009-04-21 @ 20:03:45
Postat av: Sandra Österlund

Stackare :( Men du, är säkert ändå fin i håret. Jag vet hur det känns då det inte riktigt blir som man vill. Har hänt mig två ggr, en gång var då hon bara klippte av min lugg och andra gången var då jag skulle färga håret och det blev för mörkt, plus att färgen gled ut ifrån mitt hår, så topparna vart blonda! Du kan ju skicka en bild på dig, så får jag se hur det vart :)

2009-04-22 @ 15:14:10
URL: http://sosterlund.blogg.se/
Postat av: Anna

Sandra, du får se det när jag kommer upp igen ;)

2009-04-22 @ 15:50:49
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: Sandra Österlund

Okej. Jag har fått veta vart jag ska vara i sommar. Det blir på servicehuset plan 3

2009-04-24 @ 10:24:16
URL: http://sosterlund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0