Kvällssvammel!

Jag är absolut nöjd med dagen som varit :) Blev hämtad till stugan av min mor och min syster. När vi kom dit kikade vi lite på TV och sen gjorde jag och J maten. Vi gjorde en risgratäng med lök/paprika/ost och J hade marinerat kött kvällen innan som grillades. Fixade även en sallad och dukade fint, allt medan mor var och hälsade på hos mormor. Efter middagen åkte vi iväg till min syster och kikade en sväng på tv, spelade lite bischmark, plump och drack ett underbart Té (Champagne/fläder) som jag måste komma ihåg att handla med mig hem.

M skjutsade him mig vid 22 och då drog jag igång bastun. Tillbringade en lång tid där inne tillsammans med trevlig musik. Det var som att de på radion visste vad jag gjorde och drog igång låtar som jag gillar hela tiden. Passade på att få lite massage på axlarna och njöt som aldrig förr :) Nu när jag vet hur den funkar så blir det livsfarligt, mamma och pappa skulle bli ruinerade om jag bodde hemma.

Snart dags att krypa ner i sängen med en ny bok, passade på att låna en av min syster innan jag lämnade henne. På tal om syster så var hon intresserad av att komma och bowla hon också och käka kinamat. Får hoppas att den minsta fröken är i bra form så att hon kan komma med oss och ha lite roligt.

That's it for today :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0