Ledig

Nu är helgen över och jag kommer inte jobba förrän den 17e *glad*. Imorgon blir det till att tvätta, packa och dona :) Jag är så lycklig att jag ska få åka upp och hälsa på släkten och äntligen träffa S igen :D Det var såå längesen vi jobbade tillsammans, saknar verkligen den tiden. Förhoppningsvis kan vi hitta på något nu när jag väl åker upp till norr igen. Sen att jag kommer få träffa både U, P och L tillsammans gör inte saken sämre, jag mår så otroligt bra när jag är tillsammans med dem <3 .

Min lilla + och - lista:

+
  • Åka upp och träffa familjen och vännerna.
  • Jag har äntligen varit på den första träffen på Sjukhuset, bara 8 kvar innan man ska stå på egna ben.
  • Saker runt omkring mig börjar lösas upp och bli bra.
-
  • Snön försvinner --> pollen kommer fram --> allergin också =(
  • Börjar bli varmt ute, dags att besöka läkaren igen och be dem ta mer prover för att se vad som kan få bort problemen.
Kort och gott, jag mår relativt bra just nu och det ser ljust ut :) Jag ser fram emot de framtida träffarna och någon dag ska jag ta och skriva ner om den första träffen. Om det blir i denna bloggen eller i den andra som bara några få kan läsa, det får vi se :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Österlund

Längtar tills du kommer till Kalix. Ska bli så kul att se dig igen. Är ju som sagt snart två år sen :( Kram på du.

2009-04-07 @ 13:33:24
URL: http://sosterlund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0