S-ö-n-d-a-g.

Dagen har varit lugn och skön. Klev upp just efter 9.30 när L plingade på dörren. Bjöd honom på kaffe också gick vi och inhandlade en melonmix och glass. Vi satt och pratade i någon timme innan vi drog iväg på jakt efter kycklingburgare, provade på tre affärer men ingen hade dem! Fick helt enkelt inhandla vanliga burgare och marinera dem istället, inte lika gott som kyckling men det funkar.

Ska börja med den tredje boken av  Jo Nesbø, tvivlar dock på att jag kommer orka läsa så mycket. Känner mig allt om allt tillfreds med dagen och ser med spänning fram emot måndag. Ev kommer L förbi också drar vi till Birsta, om han inte kommer imorgon så kommer vi iaf åka ner dit någon av dagarna som kommer.



Såg precis att det slagit över till Måndag nu och det är den 27e April, detta innebär att jag får äran att skriva detta i bloggen:

Grattis på födelsedagen gumman, hoppas att du får en underbar dag.. Hade önskat att jag kunde vara där nere med dig och fira.. men men, jag får fira med dig i tanken istället <3.

"You cannot be friends upon any other terms than upon the terms of equality."
-Woodrow Wilson-

Kommentarer
Postat av: Sandra Österlund

Okej. Det är skönt att ha en ny cykel som inte krånglar. Helgen har vart rätt hyfsad, vi var ut på lördan. Har di helg varit bra? Kram på dig

2009-04-27 @ 13:35:53
URL: http://sosterlund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0