Mama, I'm coming home..

Idag åker vi norrut, L borde vara här vid klockan 15 eller så. Pratade med min far som sa att de kommer vara i stugan men de lämnar en nyckel så jag kommer mig in i huset ikväll. Det verkar som att alla är där ute utöver farmor. På tal om farmor så ska jag ta mig en skön promenad hem till henne imorgon, bara att plugga in mp3 spelaren och sen promenera hem till henne. Min far sa att han inte tror att någon har berättat åt henne att jag har kommit hem, förhoppningvsis kommer det vara så imorgon också så att jag kan gå dit och överraska henne.

Allt är packat och klart nu (tror jag), skulle inte bli allt för förvånad om det är något som fattas imorgon när jag kollar genom väskan vad som har kommit med och inte :) Men, jag överlever nog.. inte så att jag ska vara där i flera månader som jag var sist.

Djuren känner på sig att något är på G, de är lite oroliga och springer efter mig.. eller djuren, snarare ett av dem. Den gamle herrn är väldigt nervös och har varit det i flera dagar. Det startade när jag började plocka fram kläder och lägga fram dem och sen när väskan kom.... då började han bli extra nipprig. Jag är dock inte orolig, M ska åka med K till hans föräldrar imorgon så då får han springa och leka av sig ordentligt. Fröken L får dock vara hemma och vakta lägenheten ;)

Men men, ska gå och plocka ihop lite i lägenheten så att det inte ser allt för stökigt ut när K kommer sig hem från jobbet :)

Ha en trevlig Påsk alla.


"We cannot tell the precise moment when friendship is formed.
As in filling a vessel drop by drop,
there is at last a drop which makes it run over;
so in a series of kindnesses
there is at last one which makes the heart run over."
-Samuel Johnson-

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att du får det bra i Kalix! Glad påsk!

2009-04-09 @ 21:23:45

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0