O-n-s-d-a-g

Idag har jag inte gjort så supermkt, fick nog av att städa igår när jag ordnade badrummet och sovrummet. Det enda jag har gjort är att diska lite också har jag tvättat filtarna som vi brukar ha i soffan. Imorgon ska jag ev. fundera på att putsa lite fönster, om det blir en handling det är en annan sak :)

Vädret har varit suveränt idag, Fröken L har legat i fönstret och solat sig halva dagen. M däremot har varit nervös, han blir ofta det när fönstret är öppet och han kan höra att det blåser lite eller något annat ljud som han inte gillar. Han är nog den mest mystiska hund jag har träffat. Igår när jag fick massage av K upptäckte vi att han är livrädd för massage-grejen.... man behöver bara visa den åt honom så springer han iväg. Detta kom jag givetvis ihåg så imorse när han höll på att klättra i mitt ansikte och inte ville fllytta sig drog jag igång den, det tog två sekunder så var hunden nere på golvet!!

Hörde på Nyheterna att de lovar fint väder till helgen med sol *glad*. Har bjudit hit Herr L (om han har tid) på Tacos och lite kubb.. ev lite Nintendo Wii också om han har lust. Får hoppas att han vill komma, annars ska jag nog ta det lugnt med Herr K istället. Måste se Robinson också, längtar till lördagar nu för tiden.

De har tydligen stängt på den Italienska restaurangen imorgon, antar att det blir kina istället. Men det fungerar bra för mig också, jag ääälskar kinamat. Efter middagen vet jag inte alls vad som händer, kanske en film eller något liknande.

A true friend is someone who is there for you
when he'd rather be anywhere else. 
-Len Wein-

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0