Onsdag!

Imorgon bär det av till första träffen nere i S-svall, är lite nervös men det går nog över när jag väl är där. Ska bli intressant att få all information och träffa de andra som kommer gå där med mig :) Vet dock inte hur det blir med resan dit om jag ska åka med J eller om K tar ledigt från jobbet och kommer med mig. Hoppas att han har kommit ihåg att kolla med de på jobbet idag, detta är ju en grej som kommer drabba honom också om jag gör det.

Annars har veckan flytit på bra, har inhandlat lite nya böcker igår, det blev 8st! Handlade bla alla böcker jag kunde hitta av Jo Nesbø En jag jobbar med rekomenderade honom sist vi jobbade och igår när jag var på Akademibokhandeln så kunde jag inte motstå att inhandla böcker av honom. Hon och jag brukar tycka om samma slags böcker och hon har kommit med många bra tips innan så jag litar på henne ;)

Till helgen blir det jobb, inte lite jobb utan ganska precis 40h. Jag kommer nog känna mig ganska mör på Måndag när jag väl kommer mig hem :) Efter det blir det till att tvätta lite och söka fram resväskan och alla delar till min Laptop. Nästa vecka bär det av till riktiga Norrland. Det ska bli otroligt skönt att komma sig iväg lite, att kunna åka utan att oroa sig för att jag ska få min attacker som jag hade innan operationen. Det finns ingenting att oroa sig för. *Skönt*

Men men, ska gå tillbaka till sängen och läsa lite mer, avslutade en bok innan jag tog mig upp och åt Potatisbullar (helt otroligt, hatade sådana när jag var liten).

"Remember, the greatest gift is not found in a store
 nor under a tree, but in the hearts of true friends."
- Cindy Lew-


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till imöra!

2009-04-01 @ 16:55:52
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det går bra! :)


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0