T-o-r-s-d-a-g.

...... borde finnas /random rubriker!!!

Halva kvällen/natten och dagen idag har jag spenderat framför True Blood. Jag verkligen gillar den serien och längtar till säsong 2 kommer ut. Som alltid när jag hittar något jag gillar så tittar jag / lyssnar / läser till det är slut... Det blev kort, intesivt och alldeles underbart. Det känns bra att äntligen komma till ro framför tv'n också, har utöver Let's Dance också följt Robinsons alla avsnitt! Kors i taket kanske många tänker, har inte varit så "dedikerad" en serie/såpa sen jag tittade på Förhåxad och CSI som mest.

Frågan är, har ni någon serie som ni tycker att jag ska titta på? Inte de vanliga som går på 3an / 5an för de ser jag lite till och från.

Kommentarer
Postat av: Miika

The Office (brittiska versionen)

Dexter

Californication

Just nu är jag fast i Seinfeld som man kan se hur mycket som helst av fast man har sett det tidigare.

2009-04-23 @ 23:03:07
Postat av: Anna

Californication: En vän tipsade mig om den ida, kanske skulle kolla upp den :)

2009-04-24 @ 01:51:09
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: Miika

Det är värt att kolla upp den ja! :)

2009-04-24 @ 09:06:42

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0