The sun is shining..

Soligt ute idag så jag njöt av promenaden till Sjukhuset. Jag är som alltid rädd att komma försent så jag gick riktigt tidigt dit och när jag väl hittade fram så kom tanten nästan direkt och plockade in mig. Detta ledde till att jag var färdig 15 minuter innan jag ens skulle gå in till henne. Provet avklarades relativt snabbt och jag hoppas verkligen att jag inte är en av de 5% som får komma tillbaka och göra om det även om de inte ser någon förändring.

Efter sjukhuset gick jag till "Gula Villan" där jag jobbade ett tag under 2007-2008. Allt var sig likt där och jag stannade inte länge. Väl tillbaka inne i stan så bokade jag mig en klipptid, jag hade tur och får komma dit imorgon kl 15.00. Det ska bli skönt att bli av med lite, hade jag fått bestämma så hade jag gjort det redan idag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte gjort allt för mycket. Har vart med mor och far till haparanda, de skulle köpa en fotölj. Själv?

2009-04-20 @ 18:16:26
URL: http://sosterlund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0